Digital Innlandets innovasjonspris 2022

Under RESTART - vår konferanse om digitalt lederskap og forretningsutvikling, torsdag 29. september kl. 12 – 17 på Scandic Hotell Hamar – deler Digital Innlandet for første gang ut sin innovasjonspris. Fristen for å melde inn kandidater er mandag 1.september. Vinneren mottar heder og ære, samt en spesialdesignet blankett.

 

Hvem kan motta prisen?

Kandidater kan være både store og små virksomheter, offentlige eller private- også enkeltpersoner som har gjort en forskjell kan forslås.

 

Krav til kandidatene
Kandidatene må ha lansert eller tatt i bruk en ny løsning der IKT inngår som et sentralt element. Løsningen må være nyskapende i forhold til eksisterende eller konkurrerende løsninger i det aktuelle markedet eller bransjen generelt.
Prisvinneren må ha besøksadresse og/eller organisasjon registrert i Innlandet.

 

Som utgangspunkt for vurderingen benyttes Regjeringens og Innovasjon Norges definisjon for innovasjon: 
"Ny vare, en ny tjeneste, en ny produksjonsprosess, anvendelse eller organisasjonsform som er lansert i markedet eller tatt i bruk i produksjonen for å skape bærekraftige økonomiske verdier".

 

Hvorfor mener du denne kandidaten fortjener å vinne Digital Innlandets Innovasjonspris 2022?
Denne beskrivelsen legger grunnlag for juryens første vurdering av kandidatene. Derfor viktig med informativ informasjon.

  •                - Beskriv din løsning
  •                - Hva er nytt/annerledes?
  •                - Hvilket potensial har løsningen?

 

Juryen for Digital Innlandets Innovasjonspris i 2022 er

Kristian Bakke Haugen, Klosser Innovasjon AS
Aksel Schjerpen, Vaager Innovasjon AS
Vegard Stand Sæterøy, Skåppå AS
Beate Follestad Innovasjon Norge Innlandet

 

Foreslå din kandidat i nominasjonsskjema under.

 

Nominasjonsskjema